SuperBlog 2010 - etapa VIII

Din păcate nu am reușit să respect termenele limită impuse de concurs dar sper ca acest lucru să nu fie o problemă atât de mare. În această etapă a concursului SuperBlog 2010 am devenit managerul unui magazin online.

Din păcate, nu mă laud cu un spirit de lider foarte dezvoltat, dar dacă echipa este deschisă, mă descurc numai bine. Primul lucru de legătură dintre magazin şi client este bineînţeles, site-ul. Din acest motiv, mă voi lega un pic de el. Fiind un magazin de bijuterii, template-ul mi se pare destul de simplist, sec. Îi lipseşte o pată de culoare. Uitându-mă peste site-urile concurente, am observat că inclusiv o urmă pală de roz sau mov în header schimbă aspectul, îl face mai prietenos.  Mai este un lucru care, personal, mi se pare inutil. Meniul este de două ori şi detaliile privind comenzile, contacutul etc. sunt de doua ori. Meniul l-as pastra doar pe cel vertical iar in loc de cel orizontal aş pune detaliile despre comenzi. Prin urmare, în calitate de manager, aş lua legătură cu un web designer care să rezolve acest aspect.

De ce are nevoie un magazin online. Defapt de ce are nevoie orice afacere pentru a prospera?  De reclamă, bineînţeles. Cum se apropie sărbătorile de Crăciun, ne vom axa pe produsele dedicate acestui sezon şi anume la Cadouri de Crăciun! Am observat că există deja cont pe facebook ceea ce este un plus mare. Este cea mai puternică reţea socială de la ora actuală. Sunt dezamăgită de twitter. Nu are activitate. Şi acel site are impact bun asupra "urmăritorilor". Din această cauză, aş pune şi twitter în funcţiune.

Deşi nu mă dau în vânt după bijuterii, recunosc că îmi place ce văd în acest magazin şi pot spune că mă simt mândră să fiu manager al acestuia. Clienţii sunt mulţumiţi de produsele achiziţionate iar feedbak-ul lor creşte valoarea site-ului de prezentare.

Pentru acest anotimp rece, avem cadouri pentro nopţi înfierbântate şi anume, lenjerie de lux atât cu cristale Swarovski cât şi fără. Băieţi, răsfăţaţi-vă iubitele cu un cadou strălucitor şi atrăgător. Să nu uităm şi de bărbaţi, punem la dispoziţie cravate italiene de cea mai bună calitate pentru a vă oferi un plus de eleganţă în serile de Crăciun când vă scoateţi iubita la o cină romantică în oraş. Ce lipseşte de pe masa serii de crăciun? Sticla de şampanie, desigur! De aceea, oferim în gama noastră de cadouri setul Book of Seduction cuprinzând o sticlă de şampanie şi două pahare unice pentru cei doi îndragostiţi. Din oferta noastră nu lipsesc nici accesoriile strălucitoare pentru doamne şi domnişoare. Toată fantezia de care aveţi nevoie, o gasiţi la Borealy!!

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine