SuperBlog 2010 - etapa VII

Stăteam liniştită la TV, merge un film bun, cand dintr-o dată am fost distrasă de telefon. Nu cunoscusem numărul! Mi-am zis, hai să răspund. Poate e important. Într-adevăr a atras atenţia!

Era o domnişoară foarte amabilă. Era reprezentantă a unei companii care vine în ajutorul blogurilor pentru ca acestea să scoată profit. Când am auzit, foarte entuziasmată, "-Waw!! Serios? Ce trebuie să fac?" Răspunsul a fost simplu. "-Tu scrii un articol iar noi te plătim pentru munca depusă!"

Sceptică, ca de cele mai multe ori la telefon, am spus: "-Nu se poate! Un articol??" "-Desigur. Scrieţi un articol pe blogul personal despre un serviciu de consultanţă. În urma acestuia, veţi fi recompensată cu suma de 100 de euro!" Cât am încercat eu până acuma să caut metode de a lua ceva bani de buzunar de pe ici de pe colo prin net şi uite că îmi pică din cer oferta. Super tare!! Am stat un pic şi m-am gândit... 100 de euro, cam 4 lei 1 euro, asta inseamna 400 de lei. Vai! Pentru un articol (ma gandesc). Dar e mult! Normal că nu spun asta la telefon. "-Sunt de acord!" Domnișoara încântată, îmi mulțumește, salută și închide.

Bun, am de lucru. Toate bune și frumoase, dar ce e aia firmă de consultanță pentru bloguri?? Primul pas, Google. Hmm... nimic interesant. Mi-am amintit între timp de un prieten care se ocupă cu ceva de genul acesta! Îi trimit un S.O.S.-mail. Bineînțeles, ma lămurește! Încep să întocmesc articolul. Ideile vin ca pe bandă rulantă. Între timp îmi stătea gândul la acea 100 de euro... Oare ce aș face cu ei. Aaa știu! S-a aprins beculețul. Îi pun la pastrat. De când visez eu la un aparat foto semiprofesional... Îi bag in cont, mai am și acolo 200 de lei, încet se adună.

Acum trebuie să fac reclamă! Cum pot face lumea să dea click la articolul meu. Cel mai mare efect îl are insistența și mesajele bombă de genul: "Vrei să faci bani de acasă?", "Fă-ţi blogul util! Scrie şi câştigă!" etc. Ei bine, ce le combină pe ambele cel mai bine? Mail-ul!! Am adresa de mail veche, plina de contacte (în jur de 300). Cineva tot dă click din grămada aia!

În ultima vreme, tot mai multă lume îşi face blog pe diverse teme. Cum toată lumea încearcă să folosească ce are în jur pentru a scoate bani, de ce nu şi din blog? Nu vorbesc şi de investiţii mari. Alea cu timpul!


P.S. Dragă cititorule! Nu o lua de bună. Particip şi eu la SuperBlog 2010... Dar nu m-aş supăra deloc să primesc un aşa telefon valoros!

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine