SuperBlog 2010 - etapa VI

Ei bine, da! Etapa a VI-a. Waw! Chiar m-am ţinut de treabă până acuma.

Este vorba de noul Notebook ASUS NX90. Ce pot să spun... primul lucru care sare în ochi, evident, e design-ul cu totul nou! Nu am mai văzut aşa ceva. O altă chestie foarte interesantă şi inovativă, are două touch ped-uri.

La prima vedere, fără nici o cercetare aş spune că notebook-ul e dezvoltat din punct de vedere multimedia (filme, muzică). Sistem audio avansat, ecran imens. Ceea ce mi-a mai atras atenţia este capacul lucios, ca o oglindă. Mi se pare a fi un laptop de fiţă. Nu aş avea ce să fac cu el. Sunt o persoană mai mult practică, nu pun mare preţ pe aspect. De la un film nu am pretenţii nemaipomenite. Mă descurc cu ecranul pe care îl am. Ceea ce nu îmi place este spaţiul acela liber de sub tastatură. E prea mult! Pentru ce? Ăsta e un minus.

În concluzie, ce să zic? Dă bine în cameră... Nu e vorba că fac reclamă negativă, dar eu, personal, nu l-aş lua!

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine