SuperBlog 2010 - etapa III


Da, aşa e... după 1 vine 2, nu 3. Ei bine, a doua etapă necesita să fac un test drive şi cum nu am permis, trebuie să conving pe cineva să ma ajute. Dar asta mai încolo. Caravana va ajunge în Oradea abia în 11 noiembrie.


Tema de data asta la SuperBlog 2010 este tehnologia Ati Eyefinity. Ok... habar nu am despre ce e vb!

Searching...

Ok, I found something. Din ce am înţeles eu acolo, tehnologia ATI Eyefinity se referă la funcţionarea a două sau mai multe ecrane deodată şi independent unul de celălalt. Pentru cei care sunt obsedaţi de jocuri pe calculator, această tehnologie este perfectă. Spaţiu vizual mai mare, calitate superioară. De exemplu, persoanele care crează jocurile 3D ar profita la maxim (asta dacă nu folosesc deja tehnologia ATI Eyefinity). Mie personal nu mi-ar trebui. Nu aş avea la ce să o folosesc, nici la job, nici la şcoală. Dar, pentru cine are nevoie de ea, este o creaţie super!

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine