#1 year!!

Ei bine, am ajuns şi aici şi sincer să vă spun, când m-am vazut în amfiteatrul plin de studenţi, eu făcând parte dintre ei iar în faţă profesorii cu care urmează să mă confrunt, nu mi-a venitsă cred! E o senzaţie total diferită faţă de cea în care am trecut la gimnaziu sau la liceu. Nu se poate compara!

Să vă povestesc pe larg... La ora 10:00 festivitatea de deschidere în sala de sport. A fost invitat şi Bolojan cu prefectul judeţului, patriarhul bisericii ortodoxe şi mai mulţi; nu i-am reţinut pe toţi. Asta a durat o oră, după care era vorba că se merge în  noua bibliotecă a facultăţii pentru a o inaugura. Nu am mai mers. Nici chef nu aveam şi pe lângă asta eram curioasă să îmi văd orarul. Înghesuială mare, am reuşit cumva să îl scriu. Între timp am auzit vorbindu-se că la ora 13:00 studenţii la psihologie se adună în amfiteatru pentru "prima oră de dirigenţie". Ce era să fac, am aşteptat. Ajunşi în sală, a venit decana facultaţii de ştiinţe socio umane, vitoarii noştri profesori, îndrumători etc. Au vorbit în mare parte despre ce va fi vorba, cum stă treaba cu cursurile, seminariile şi laboratoarele, orele opţionale etc. O primă impresie plăcută şi cred că prima impresie contează, dar asta nu înseamnă că nu se poate schimba. Aşteptăm şi vedem. Primul curs îl am miercuri, în concluzie, mâine sunt liberă. De ce? Ne-a explicat şi asta. Seminariile şi laboratoarele sunt partea practica a cursurilor. Până nu am facut cursul, nu avem ce pune în practică. Cum mâine aş fi avut doar seminar-laborator (nu ştiu exact), nu trebuie să merg.

Încă nu am fost împărţiţi nici pe grupe deoarece nu au listele finale cu studenţii, dar urmează.

În final, ni s-a spus să ne facem un Yahoo!Group pentru a ne putea înţelege mai uşor. Cum ştiu despre ce e vorba pentru că aşa comunicăm virtual şi la ECOTOP, m-am oferit să îl administrez eu. Va trebui să culeg zilele astea contactele de la toţi pentru a-i putea invita pe grup.

Cred că atât ar fi de spus... În continuare voi aştepta şi voi vedea ce va fi!

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine