Un nou concurs!!

Plictisită, în pat, cu un ochi la laptop şi cu celălalt la TV, mi-am adus aminte de un blog neactualizat de ceva vreme. Am o problemă. Am atâtea de scris, dar toate ideile îmi vin noaptea. Închid laptopul, ma pun în pat, mă întorc pe o parte, sting TV-ul iar mintea începe să funcţioneze. Idei, planuri, avânt... şi adorm. Dimineaţa, îmi piere tot cheful, parcă aş mai lenevi. Chiar dacă mai am ideile respective în minte, degeaba; parcă nu mai au acelaşi efect. Şi uite aşa nu mai scriu nimic. Trist, ştiu!

Adevărul e că aşa păţesc tot timpul, nu doar cu blogul. Am chef să desenez, ştiu ce, dar având în vedere că nu am motivaţie, mă las pagubaşă şi fac altceva. 

De aceea, am căutat ceva concursuri pentru Bloggeri. Nu neaparat pentru a câştiga ci pentru a scrie ceva. Şi iată ca am dat peste SuperBlog 2010. Aparent, are ceva istorie în rândul concursurilor deoarece este a III-a ediție.

Concursul este deschis tuturor posesorilor de blog. Tot ce trebuie făcut este să scrii un articol în care îţi anunţi participarea cu link către pcnews, după care trimiţi un mail la adresa concurspcnews@gmail.com în care să precizezi: numele şi prenumele, adresa completă, telefon mobil, adresa blogului şi adresa articolului de pe blogul personal în care îţi anunţi participarea. Vei fi anunţat prin mail dacă vei intra în concurs, mai exact, vei primi un mail cu regulamentul concursului plus detaliile suplimentare necesare. Răbdare! Nu vei primi confirmarea imediat. Blogul trebuie verificat, ceea ce durează 48 de ore. Perioada de inscriere este 1-30 septembrie iar perioada de desfăşurare este 1 octombrie - 1 decembrie.

Mai multe detalii nu cunosc nici eu. Aştept să aflu verdictul! Sper să fie favorabil totuşi deoarece dacă intru în concurs, primesc ceva paşi pe care trebuie să îi urmez. Aşadar, voi avea de lucru.

Până una alta, BAFTA participanţilor!!

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine