Hey! A început şcoala!

Am fost azi trezită brutal de muzica ce venea din curtea vechii mele şcoli generale. Asta a fost la 8 jumate. Şi bineînţeles ca nu m-am mai pus sa dorm.
Oricum a fost tare ciudat ca eu să nu fiu nevoită să merg la deschidere.
Şi totuşi vacanţa e gata! Şi eu nu am fost aproape nici unde. Se şi observa de altfel. Făcând o diferenţă cu numărul şi subiectul general al posturilor din vara trecută, se observă lipsa ieşirilor în masă. Dar nu e stres. Imediat reintru şi eu în ritmul de şcoală. Adică depinde de orar. Singurul lucru stresant legat de facultate, momentan, este orarul şi profesorii. Daca aspectele astea sunt în regulă, totul va fi bine! Deşi, având în vedere că e Facultatea de Psihologie, ma aştept ca şi profesorii să fie oameni! We'll see what happens next...

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine