N-am somn...

Stau de aproximativ o oră şi ascult în repetate rânduri melodiile care au participat anul acesta la Eurovizion. Am inceput cu Playing with fire, că doar e a noastră. Şi toate laudele de bine pentru locul care l-au ocupat (în ciuda birocraţiei care stă la puterea concursului, dar să lăsăm asta la o parte). Am observat o chestie. Mulţi participanţi au venit pregătiţi anul acesta şi mă refer la faptul că mulţi au avut un instrument sau mai multe pe scenă. Noi am avut pianul (foarte interesant şi incadrat bine în peisaj după părerea mea -fără să îi laud în mod intenţionat doar pentru că sunt români-), Moldova cu vioara elecrica (dacă bine am observat) şi saxofonul, Cipru a avut chitara, Armenia ceva fluier sau ce era etc... lista continuă. Nu am revăzut ediţiile trecute ale concursului să văd dacă au mai fost aşa mulţi cu intrumente, dar de data asta chiar mi-a sărit în ochi aspectul. Un lucru bun de altfel.

Acuma cred că mă pot pune la somn. Să fiu sinceră, motivul pentru care sunt trează e pentru că aştept ca Mafi să termine panoul al cărui desen i l-am făcut (aşa... să mă laud :))). Lipsa somnului este o chestie abstractă... trece!

Noapte bună!

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine