Uite greva, unde-i greva?

Nici nu ştiu cum să încep... e o prostie toată treaba asta! Sau doar eu am impresia asta?

Am aflat azi (nu că era de mirare) că defapt greva e o decizie la nivel personal, astfel încât profii care au semnat pro greva nu ţin ore, iar restul sunt obligaţi să îşi desfăşoare activitatea (inactivitatea) normal.

Ce bine va fi să venim la şcoală la ora unui prof mulţumit, după care urmează nu ştiu câte ore libere şi să fi obligat să stai în şcoală că ori nu te lasă să ieşi pe poartă până la ora 1 că vezi doamne nu e voie sau să urmeze ore importante cu profesori prezenţi care fac urât dacă chiuleşti.

Totuşi mai am o întrebare: cât va mai ţine tâmpenia asta (e greu să o numesc altfel)?? Atâta timp cât u afectează BAC-ul, nu mă deranjează în mod special, dar nu se ştie nimic!

Scurt pe doi, BULLSHIT!!

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine