Greva... ceva normal!

De ce zic normal...

Ajung și eu într-o zi acasă și aud de la tata că Băse vrea să scadă pensiile, salariile bugetarilor și mai știu eu ce alte lucruri sau să crească ipozitele cu nu știu cât % (deși ar trebui să mă preocupe, „chestiile” de genul acesta nu îmi atrag atenția și nu sunt tocmai atentă la detalii).

Primul lucru la care m-am gandit: E clar! Profii intră in grevă! Dacă s-au mobilizat să facă grevă pentru mărirea salariilor, acuma o să anuleze bacu'! Și uite că într-adevăr asta urmează.

E adevărat că au mai amenințat ei cu asta nu o dată și nu a ieșit nimic. Dar acuma nu doar profesorii sunt implicați, nu doar ei sar de cur în sus. Dacă bine am înțeles, aproape toți bugetarii se vor răscoli!

Da... pentru un elev terorizat de școală sună chiar foarte bine GREVĂ! însă din punctul meu de vedere nu e așa... Asta mi-ar lipsi să mai stau un an în liceu. Oricum nu va fi așa, însă niciodată nu se știe (cred că am mai spus asta o data).

Anyway, sper să le vină mintea la cap la toți!!

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine