Eurovision 2010

Am trecut şi peste asta şi se pare că foarte bine! Cine se aştepta la locul 3?? Probabil persoanele foarte optimiste sau care au prevăzut asta.

Inainte de semifinale, aveam dubii dacă trecem mai departe. Acum în finală, înainte de rezultate bineînţeles, ziceam că mă bucur dacă ne clasăm în primii 10; şi uite surpriza de unde sare! Desigur, am primit multe note de 10 de la ţări de la care nu mă aşteptam sub nici o formă! Dar să ne bucurăm, am fost buni! Paula Seling şi Ovi pot fi mândri!

Cât despre Lena (Germania - câştigătoarea), mă aşteptam un pic să câştige din moment ce pe câte site-uri m-am uitat, era favorita! Şi sincer mi-a plăcut melodia... sau accentul ei, ceva a fost foarte şic. Dar totuşi, după părerea mea au fost şi melodii mai bune care meritau mai mult podiumul! Oricum umblă zvonurile că a fost aranjat totul şi nu m-aş mira să fie aşa, dar ce putem face noi?

Sunt curioasă cu ce ne prezentăm în Germania! Am o presimţire că nu va fi ceva strălucit... nu ştiu de ce, dar aşa simt. 

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine