Valea Boiului

Asta e a treia tentativă de Valea Boiului pentru mine. O dată am ales să merg în Ungaria, a doua oară a plouat pe rupte în Bratca și am ajuns la Damiș iar acuma cred că se va repeta faza cu ploaia. M-am uitat pe prognoza meteo de mâine și poimâine și a anunțat ploaie.

Ne-am gândit zilele trecute o mână de oameni să ne luăm să mergem pe Valea Boiului să căutăm loc de campare pentru Ecotura de anul acesta; ceea ce înseamnă un loc pentru cel puțin 10 corturi (nici alea nu sunt destule).

Eu cu Mafi mergem de mâine cu cortul (mi dor să merg cu cortul ) iar încă 3 sau 4 persoane vin duminică, nu știu exact cine.

În cazul în care plouă când ajungem în Bratca, fugim la Damiș iar a doua zi pe când ajung ceilalți în Bratca, coborâm și noi (asta ar fi în jur de ora 11 deoarece Cristi vine de la Cluj).

Sper că nu va fi cazul. Nu am nici un chef să mărșăluiesc 3 ore până la Damiș doar pentru a mă întoarce a doua zi dimineața în Bratca.

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine