Perpedes

Încă o zi și plec din nou (nu că ar fi ceva nou, mai ales în ultima vreme). Anual se organizează în zonele Munților Trascău, concursul Perpedes de către Albamont. Este asemănător cu Ecotura de la noi pentru elevii de liceu din Bihor, doar că la un nivel mai „avansat” și anume, lupta se dă între ONG-urile din toată țara.

Este prima dată când particip la așa ceva și bineînțeles abia aștept! De când am ajuns la ECOTOP, am ajutat la organizarea a 3 Ecochallenge-uri si 2 Ecoturi (anul acesta urmează a 3a Ecotură) dar niciodată nu am fost pusă în postura de participant. Acuma am ajuns să o fac și pe asta!

Concursul constă într-un traseu marcat, probă de orientare cu busola, probă artistică, cățărare, speologie și seri sociale (cine cunoaște, știe de ce am evidențiat... dar așa ceva nu se dă pe post)!

Având în vedere că mergem cupersonalul până în Cluj, si facem undeva la 4 ore jumate, cred că avem timp să ne gândim și la ceva artistic. Duc și chitara, avem cu ce omorî timpul... Deși mi groază de tren până în Șuncuiuș. Având în vedere că urmează 1 mai, cred că va fi plin până la refuz!

Va fi bine! Nu contează condițiile, doar să nu stau acasă!!

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine