Orale II

Evident, a doua proba "orală". Proba de competențe digitale... Nu stiu cum să numesc toată chestia asta. Înainte să înceapă sesiunea de examene, mă așteptam la ceva cel puțin de 10 ori mai greu.

Adică hai să fim serioși. Cine nu știe să caute un cuvânt în google sau orice alt motor de căutare? Aaa! Mai sunt care nu știu ce e ăla motor de căutare? Dacă numele de utilizator este abc iar căsuța poștală e yahoo.com, care este adresa utilizatorului? Da... asta e greu!

Într-adevăr, partea de html nu o știe toată lumea. E limbaj de programare. Nu îl utilizează decât cei care vor să învețe ceva nou sau care lucrează în domeniu.

Deci în fine! Ma bucur că a fost așa ușor, pentru că nu am avut motiv de stres, dar totodată, parcă dacă era ceva mai serios simțeam de parcă totuși am reușit ceva. Și avea mai multă valoare chiar dacă nu utilitate.

Se pare că într-adevăr nici cum nu e bine în cele din urmă. Prea ușor e neserios... prea greu, De ce e așa greu?? Deci DiP!

Am luat experimentat și am mai scăpat de una...

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine