Vacanță de vis!


În curând se apropie vacanța de Paște. Doar nu vom sta acasă, corect?? Ai mei merg în sat, eu dispar la Damiș, Ficusul m-il trimit probabil la măsa în Australia (sau de unde o fi) și foca de plus în Cehia! 

Am zis de pluș? Da ce credeați că țin o focă vie în apartament!!?! De ce să stea acasă când se poate distra de minune vizitând obiectivele turistice din Praga, făcându-și poze impresionante cu locurile frumoase de acolo, primind masaj de relaxare în fiecare seară. Ba chiar, pe drum, în avion, primește perinuță și păturică să nu întâmpine dificultăți. Să nu cumva să i se facă rău la bietul animăluț.

Now really!! Gluma-i glumă, șaga-i șagă, da lumea unde dracu se duce??!? Încurcate sunt căile Domnului, da mulți și-au cam pierdut busola și au luat-o pe arătură. Cum mama naibii să îți trimiți jucăria în vacanță și mai și dai 100 de euro pe pachetul turistic??!? Înțeleg că îți duci câinele să scape de blocuri (dacă stă la oraș) sau nu ai ce face cu banii și îl trimiți la joacă în nu știu ce stațiune amenajată special... dar e animal, o ființă, o chestie care simte!! Nu o bucată de material sintetic!! Vaai! Da nu mai zic nimic... cică lumea chiar cumpără programe turistice de genul acesta și anume japonezii.

Poate că doar mie mi se pare o tâmpenie, dar nici atunci nu îmi schimb părerea!

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine