Illuminati

În urmă cu câteva zile, mi-a trimis un prieten un link care mi-a lăsat un mare semn de întrebare. Well, în respectivul videoclip, este melodia Paparazzi de la Lady Gaga, cu care unii care se plictisesc crunt s-au gandit să se joace şi să o asculte de la coadă la cap, sau să îi inverseze cuvintele sau ce or făcut cu ea. Ca efect al acestui lucru, au ieşit unele fraze gen:

"The star above, above, he flyes around in the eyes of good Lucifer once he needs me. My star above, above, he will follow you until your not funny."

Ok, numa mie mi se pare a fi fără sens? Si oricat m-am chinuit sa ascult atent, nu mi-a ieşit cuvântul "Lucifer": poate ceva asemănător...

Am luat-o şi altfel. Nu cred în coincidenţe, deci nu stiu... se poate... dar imi place Gaga iar faptul că am văzut chestiile alea, nu mă împiedică să o ascult.

Dacă e până acolo, multe melodii dacă le suceşti literele, cuvintele sau mai ştiu eu ce, "transmit mesaje" dubioase şi satansite.

Am pus drept titlu, "Illuminati". Illuminati sunt o societate care cică conduc din umbră. A fost creată în 1776, de Adam Weishaupt. "Pentru a-şi atinge scopurile, Illuminati doreau însă eliminarea tuturor formelor statale de guvernare, decăderea prinţilor, a naţiunilor, dar şi a Papei" [Libertatea]. Au drept simbol capul de piramidă cu un ochi în el.

Etichetarea cantăreţei Gaga ca fiind o Illuminati vine din faptul că în majoritatea pozelor, interviurilor, videoclipurilor etc. are unul din ochi evidenţiat, în special în videoclipul de la Poker Face. Se prea poate să fie sau nu illuminati, satanistă sau ce mai zic barfele. Nu spun că exclud ideea, dar dacă un artist a cărui muzică îmi place aflu că e de partea răului sau orice ar fi "şocant", nu mă va împiedica să nu îl mai ascult doar fiindcă dacă citesc invers melodia îl invoca pe Bau Bau. Sunt de părere că ce nu crezi sau ignori, nu te afectează!

Va mai las câteva link-uri: aici, aici... 

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine