Festivalul de artă populară, Gălăşeni

Ce e cu atâta bucurie?? În ciuda întâmplărilor din ultimele zile, şi eu mă mir. În fine... fericirea asta poate însemna un singur lucru în afara faptului că e gata şcoala pe săptămâna asta. PLEC!!

În perioada 26-27 septembrie (sâmbătă şi duminică) va avea loc Festivalul de artă populară de la Gălăşeni (comuna Măgeşti) organizată de ECOTOP Oradea. Activitatea este realizată în primul rând pentru promovarea locului. Acolo, deoarece avem în custodie peştera Gălăşeni. Bineînţeles că nu pot lipsi. Merg mâine după-masă cu Mafi. De mult am vrut să intru în peştera aia şi acuma am în sfârşit ocazia!

Despre festival... ce să mai spun. Muzică populară, dansuri tradiţionale, expoziţie de obiecte tradiţionale, probabil şi târg... nu ştiu exact. Am observat că a apărut articol şi în Crişana.

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine