Vai de noi!

"Cum să fi aşa??"

Stând acasă, nu am avut altceva mai bun de făcut decât să joc poker pe Hi-cinci (printre altele...). Normal fiind, oamenii socializează (este acolo jos o căsuţă de chat), aşa că vorbeam şi eu cu cineva intre timp. Un domn în vârstă de 22 de ani (zice el) intitulat "numele meu nu e important pt tine", inteligent ce să mai (mai deştept decât procurorii, după cum spune Giovani), se bagă: "Tăceţi în p*la mea bla bla bla..." Din păcate, i-am dat atenţie şi mi-am spus părerea personală despre individ (nu l-am înjurat sau ceva, i-am spus civilizat să nu se bage că se face de râs.). Bineînţeles, am primit raspunsuri de ultimă speţă...

Mda... deci civilizaţie. Dacă era defapt un puşti de 12, 13 ani, manelist, care duce lipsă de atenţie şi nu ştie să o obţina, mai are cât de cât o scuză. Am spus şi manelist din pricina felului de a vorbi (cuvinte ca scoase din budă, "acordate" nevoie mare). Dar la 22 de ani să vorbeşti aşa, greu de inţeles. Partea cu lipsa de atenţie rămâne însă in picioare. După ce nu i-am mai răspuns la afirmaţii, s-a potolit. Era mai inteligent şi din partea mea să nu îl fi băgat în seama. Asta e! Data viitoare...

Există din păcate genul de om care îşi suie curu' puturos în maşină, cheamă şatra de golani să îi ţină companie, dă manelele la maxim, la un semafor vede o tipă mai despuiată şi începe să îşi arate partea macho, animalică strigând fel de fel de chestii "de agăţat". Dacă domnişoara nu bagă de seama, instinctul animal din fenomene iese din nou la iveală şi strigă "curva p*lii mele". Waw da eşti inteligent barosane!! Vai de noi, nu avem loc de tine!! Nie scuzaţ'!

Din nou, Cum să fi aşa??

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine