Tabăra de redacţie...

ECOTOP Oradea va relansa ziarul "Verde-n faţă" şi cu această ocazie s-a organizat o tabără de redacţie la Damiş (6-12 iulie). Voi omite unele amănunte din anumite motive... deci nu prea am ce povesti. A fost ok în mare parte. Axi ne-a ţinut un curs de scriere de proiecte, după care pe echipe am conceput câte un proiect. Finanţarea a fost o sticlă de vin pe care a câştigat-o echipa în care eram şi eu. Am discutat şi despre ECOTOP în mare parte. O mică teorie importantă referitor la ecologie, ce înseamnă, cum este perceput şi cum ar trebui să se perceapă. Despre asta voi posta în perioada urmatoare pentru că tind să cred că TREBUIE să lămuresc unele chestii. Vroiam mai multe excursii, trasee pe care nu am fost, dar din pacate nu s-au ţinut. E drept că în penultima zi a mers Cristi cu câţiva pe ceva traseu, dar îmi era prea lene să mă trezesc devreme. Din păcate... Au fost şi evenimente nefericite (!) dar nu intru in detalii. Şi cam atât despre asta...

Off topic: Eu cu Mafi, am mers mai repede la Damiş şi anume din 3. Asta pentru că atunci am făcut un an de cand suntem împreună... :X

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine