Ungaria

Am iesit si eu pentru prima data in afara granitei si pot spune ca am ramas placut impresionata. E drept ca nu am fost departe. Am fost cazati in Békéscsaba la hostel, care era defapt "camin" pentru studenti.

Totul a fost ok, mai putin faptul ca a fost un program prea strict. Am vizitat o gramada de parcuri din localitate si din imprejurimi. Nu am nimic impotriva, dar chiar era nevoie sa povesteasca nu stiu cat despre fiecare... Mie si nu numai ne ajungea sa privim, sa stam si gata... plus ca nici nu intelegeam. Ne traducea pe acolo tanti Elly si Mafi, dar totusi...

Mi-au placut in schimb centrele de vizitare care aveau tot felul de ateliere pentru copii. Au facut lucruri chiar dragute si ne-au dat idei si noua!

In ultima zi am vizitat cetatea de la Gyula, foarte frumoasa si pusa la punct si ceva castel la care mia-u placut mult camerele cu animale impaiate. Foarte bine intretinute!

In timpul liber ne-am plimbat prin oras. Am vizitat cateva baruri... o bere o vorba... Am jucat biliard in ultima seara. Cand ajungeam in hostel ne puneam la un Renţ. In ultima seara am stat treji pana pe la 3 jumate, 4 dimineata. Dupa tura de Rent, ne-am luat cu vorba. Ne-a povestit Aldo (soferul nostru si fost membru ECOTOP) despre aventurile lui prin organizatie si pe la locul de munca. Am ras bine dar am si fost obositi a doua zi. Jumate din drumul parcurs pe masina l-am dormit.

Am vrut sa intram in ceva magazine sportive... imi cautam bocanci sau sandale de tura, dar timpul si "minunatul" program nu ne-a permis. Dar in rest a iesit totul ok... Sper sa mai mergem:)

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine