Stres, oboseala... GATA! Fug in MUNTI!!

Am cam absentat o vreme pe aici din cauza unor factori stresanti cauzati de bine-cunoscuta si "iubita" scoala. Nu am fost stresata tot anul, iar acuma pe ultima suta de metri explodez. E drept ca eu am fost de vina, pentru ca daca ma ocupam la timp de ceea ce trebuia, nu se ajungea la nervii si stresu de care am avut parte. Ca norocul, s-a incheiat!!

Probabil, ca toata lumea de altfel, credeti ca ma plang aiurea, fara rost. Ei bine, pentru mine nu a fost usor, oricine ce ar zice.

Avand in vedere ca maine plec de acasa (ma asteapta ECOTURA), a trebuit sa termin pana azi un proiect la istorie, si nu orice proiect, ca ceea ce am avut in plan, am gasit doar in engleza, deci am avut ce traduce. Pe langa asta am mai avut un proiect cu un coleg la PSM (Politici si Strategii de Marketing), dar cum el a avut parte de unele probleme, am cam avut de lucru. Pe langa asta, trebuia sa imi pun la punct dosarele de la firma de exercitiu (F.E "LIDER CONSULTING" SRL) pentru note bune (acuma e momentul oportun pentru a mari medii). Desigur, nu pare asa mult de lucru, dar avand in vedere ca am lasat totul pe ultimele 4 zile, azi inclusiv, si nu am prea apucat sa dorm, a fost prea mult! In fine. Teoretic, la economie trebuia sa fiu maine prezenta ca sa imi dea nota mare pe dosar, dar ghinion! Nu renunt la o zi intre munti, pentru asa ceva (nu e frumos, da sa ma mai scuteasca acuma!!)

Si cum am amintit, vine ECOTURA!! Munte, aer liber, distractie, lume noua, concurs, traseu, probe, foc, cantece etc... Cam asta ar fi, daca as descrie ECOTURA in niste cuvinte simple. Pentru mine, e a doua ECOTURA pe care o prind. Anul trecut a fost super tare, ne-am distrat bine, desi am inteles ca a fost neobisnuita din unele motive.

Abia astept!! Fac bagajul, aprovizionarea si la dimineata Zbooor! Mergem pana in Bratca, urcam la

Damis, si de acolo o luam spre Ponoras. Vom fi doar trei, eu Mafi si Alex. Eu cu Alex avem ceva planuri pe acolo joi noaptea......... Hei!! Nu va ganditi la prostii :-w !! Incercam ceva, si daca tine figura, veti afla!

Mna eu am fugit!!

Comments

  1. Acum zi si tu ceva cu planul. Nu ma/ne lasa asa. Spor la urcat si.. Ai grija ! :)

    ReplyDelete

Post a Comment

O parere, ceva?

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine