Si o iau din loc... din nou

Ei bine, am ajuns acasa si ma duc din nou. Pana la urma a dat semne de viata aia din Ungaria si mergem acolo ca vorba aia, cand mai meri cu toate asigurate peste granita! Cu Valea Boiului, nu se stie nimic concret. Cica numa Mafi stie drumul pana la locul de campare si Alex, dar amandoi vin in Ungaria. E vorba ca se amana cu o saptamana, si chiar sper asta. Vreau sa merg si acolo. Vom fi multi, vin si cativa de la Ecotura si e super fain locul!! Dar vorbim noi miercuri la sedinta si clarificam tot...

Cate ceva de Bulz, a fost foarte reusita iesirea. Am fost doar eu, Mafi si Tomi, dar ne-am simtit foarte bine. Am stat la povesti, am ras bine, din pacate Tomi a stat doar pana sambata seara pentru ca a avut de invatat pentru faculta. Dar cum orice parte negativa, are si una pozitiva... si anume am ramas singura cu Mafi! Cand am ajuns a plouat un pic si ne-am ridicat corturile pe ploaie, dar a trecut repede. Apoi au cautat baietii lemne, am facut foc, am povestit, am facut poze (ne trebuiau docomente) si am aflat lucruri noi (ma abtin din anumite motive...).

Momentan astept Ungaria... Mergem in Békéscsaba. Ei ne asigura transportul, cazarea si doua mese (pranz si cina). Din cate am inteles, e vorba de un proiect pe baza unui schimb de experienta cu ceva organizatie de acolo. Si teoretic, ei au fost aici. Dar nu sunt sigura daca si practic. In fine... vom vedea ce va iesi!

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine