Rosia!!

A fost odata ca niciodata un prezervativ zburator [...] Mai era o tipa Marisca atarnata (spanzurata) de o bara care nu avea picioare [...] Un tip oarecare (oare cine :-??) avea chef sa se joace [...] Dar jucaria era prea mica (minuscúla) [...] Nu ajungea la Marisca [...] Disperat fiind, doctorul i-a recomandat o pastila miraculoasa lila cu picatele verzi [...] and that`s all...

S-ar putea numi o tampenie scotocita de nu stiu unde sau vreo fantezie de om bolnav. Dar e doar un joc (nu ma bag in detalii din anumite motive).

Am fost vacanta asta(14-17 aprilie) la Rosia (de Bihor) cu gasca din ECOTOP sa ne mai curatam cat de cat plamanii de aerul infect de la oras provocat de masini, fabrici si alte chestii poluante. Am jucat oina, am stat la foc, s-a cantat la chitara... ne-am simtit bine (cel putin din punctul meu de vedere). Revenind la balivernele de la inceput, sunt doar cateva fraze pe care le-am retinut din povestioara pe care trebuia sa o continuam fiecare pe rand. Lumea a vrut la un moment dat altceva, deci povestioara a avut un sfarsit subit!!?

Am fost si la plimbare pe Cheile Cutilor, Valea Rosia... S-a mers in pestera Ciur Izbuc (acolo nu am mai mers pt. ca nu m-am simtit tocmai bine).

"Ce enervanta ar fi o gaina asa de mare..." by Brian... Dar ce enervanta ar fi!!

Vai!! "Deja-i azi (Azi e deja maine)"... merg la somn.Voi pune poze de la Rosia in curand ;)

Comments

Post a Comment

O parere, ceva?

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine