Recapitulare, liste, planuri

Evident este ca nu mai trebuie sa dezvolt partea in care eu nu am mai scris de naiba stie cand si motive si chestii de genul acesta pentru ca nu are sens... pana la urma este un blog personal si fac ce vreau.
Ceea ce vreau in schimb sa dezbat este o recapitulare a perioadei absente, ce se intampla in prezent si ce planuri am. Acuma, daca ma tin de planurile mele sau nu, ramane de vazut. Va fi o intrare destul de lunga, dar asta este, trebuie sa fac si asta.

Ultima intrare a fost anul acesta in aprilie cand am aflat cu mirare ca blogul asta are 10 ani de existenta. In acelasi registru, am intentionat sa fac ceva cu canalul de youtube care are si ala cativa ani de existenta, dar nu a avut activitate. Avand in vedere ca sunt consumatoare de Youtube, am ajuns la concluzia ca mi-ar placea si mie sa fac vlog si am postat in acel moment un clip de intrare in lumea asta. Stangaci si cringi cum trebuia sa si fie (ca doar nu sunt eu vreo experta), am facut o introducere si aia a fost. S-a dus naibii avantul meu. Motivul pentru care acolo nu am continuat, desi intre timp imi venisera cateva idei, a fost faptul ca m-am pierdut in detalii. Am filmat cateva chestii, am si editat  dar nu le-am postat pentru ca aveam asteptari mai mari.
Lasand asta la o parte (momentan), in continuare voi face o lista cronologica si foarte concisa a ceea ce s-a intamplat din 2015 incoace.

2015

  • S-a intamplat ceva nasol care va ramane cu mine toata viata, ceea ce a dus inevitabil si la incheierea relatiei mele de aproape 4 ani.
  • Am cunoscut oameni noi, faini, care m-au ajutat sa depasesc momentul, in ciuda faptului ca o luasem razna si am facut numai tampenii.
  • S-a incheiat anul cu cea mai puternica si severa betie a mea, lucru care a pus punct unui capitol din viata mea si a dat startul unui nou inceput.

2016

  • L-am cunoscut pe Dan, un om cum nu mi-am imaginat ca voi intalni. El m-a ajutat cu adevarat sa depasesc faza naspa din anul precedent si mi-a aratat ca se poate si mai bine.
  • Iesiri, gratare, oameni noi si faini, pescuit, camping si numai bine.
  • Am inceput sa fac bijuterii handmade care mai apoi au ajuns la prieteni.
  • Am avut ceva colaborare cu 2 scriitoare din tara pentru care am facut ilustratii pentru capitolele cartilor lor.
  • Dan a primit in casa prima pisica, un motan galben superb care mai tarziu a hotarat ca isi doreste alt stapan.
  • A venit a doua pisica, Tzutzi, care este si astazi cu noi.
  • A urmat un alt motanel mic, tigrisor, special si extrem de iubitor care din pacate s-a imbolnavit incurabil si a murit la un anisor.
  • Anul s-a incheiat intr-o nota foarte relaxata la Dan acasa, inconjurati de prieteni



2017
  • In Iulie am creat firma impreuna cu Dan, LiaDesign ART.
  • Am listat bijuterii handmade pe eMag si a mers binisor pana in toamna.
  • In octombrie am inceput sa renovam apartamentul in care statea Dan si m-am mutat la el
  • Am incheiat anul tot intr-o atmosfera linistita, acasa la niste prieteni dragi noua.

2018
  • Am adoptat inca o pisicuta, o fetita frumoasa alb cu negru, Lucy
  • La scurt timp, a venit si Lucky, un baietel tigrisor cu o poveste interesanta. (= 3 pisici)
  • La sfarsitul anului am demisionat de la locul de munca.
  • Am incheiat acasa la ai mei, unde au venit si prietenii nostri si am petrecut frumos, in familie.
2019
  • Am stat acasa din Ianuarie pana in Mai
  • Am pus bazele planurilor noastre de mutare la Tileagd, unde Dan are casa care trebuie renovata.
  • Mi-am amintit de blog.
  • Am facut prima postare pe Youtube.
  • Am invatat sa gatesc mai bine, sa experimentez in bucatarie si am constatat ca imi place foarte mult
  • In Iunie m-am angajat. si in Septembrie am incheiat contractul (motivele sunt irelevante).
  • In septembrie l-am primit in casa noastra pe Athos, un catel superb de 2 luni, metis de Labrador.
  • In octombrie am avut o "revelatie" in ceea ce priveste un produs nou pe piata din Roamania.
  • A murit bunica mea si ne-a doborat putin.
  • La inceputul lui noiembrie am pus bazele noului produs, am dat comanda pentru materiale, si m-am apucat de treaba pentru a-i face lansarea inainte sa intram in decembrie.
Cam asta a fost pana in prezent. Momentan, ma agit ca un titirez sa fac rost de toate materialele necesare noului produs si avand in vedere ca trebuie sa depind de altii, dureaza si ma streseaza. Dar chill, va fi bine (trebuie sa cred asta).
Nu am pus pe lista, dar in 5 noiembrie mi-am facut un Bullet Journal (prescurtat BuJo). Probabil asta nu inseamna nimic pentru voi, dar daca dati un search, veti vedea despre ce este vorba. Voi scrie si eu despre el, dar daca nu aveti rabdare, cautati singuri.
Practic, BuJo m-a pus umpic pe linia de plutire in momentul acesta si mi-a oferit acel ceva de care aveam nevoie dar despre asta, alta data.
Am zis la inceput ca voi trece in revista planuri de viitor dar acest lucru nu va fi foarte detaliat pentru ca nu am de gand sa etalez toata lista facuta (2 pagini full).



Planurile sunt asa:
  • Lansare de produs nou saptamana viitoare sper eu dar posibil la inceput de decembrie;
  • Blogul, la care am inceput deja sa lucrez si nu doar cu postarea asta;
  • BuJo 2020
  • Canal Youtube (2020 - pana atunci, liste, idei si scenarii la care deja lucrez)
  • Mai mult desenat si grafica digitala (2020 - alte planuri si idei)
Cam atat pentru voi deocamdata. Daca ati rezistat pana aici, inseamna ca nu e degeaba ceea ce intentionez. Stiu ca am oameni faini aici pe blog si stiu ca sunt cativa dintre voi care au ajuns aici cautand piesa aia misto de la Karma. Indiferent cine, cati sau din ce motiv, Copilita fara minte vrea sa se tina de ceea ce a scris in ultima lista si spera sa fie de bine.
Daca lucrurile vor merge asa cum imi doresc, veti observa lucruri noi si faine pe aici si nu numai.

Fara ceau, la revedere sau pa ca nu vreau, ne citim mai tarziu!
Instagram: @copilitafaraminte

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine