Ziua Morţilor!

Florile sunt un simbol pozitiv. Sunt un simbol al bucuriei. Dai flori la o aniversare drept urare, dai o floare unei fete să îi transmiţi că e specială, trimiţi flori prin curier ca surpriză şi dovadă că acel cineva şi-a amintit de tine, dai o floare unui copil să îi înseninezi ziua, dai o floare mamei să îi transmiţi că e cea mai bună şi aşa mai departe.
Există în schimb o zi din an când florile stărnesc durere în suflet. Sentimente de dor, absenţă, nostalgie etc. Degeaba sunt frumoase şi colorate că lumea când le priveşte îşi aminteşte de cineva drag care nu mai este şi care le lipseşte.
Azi reprezintă elementul care îndrumă oamenii spre cimitire.

Avertisment!
Conţinut morbid. Ceea ce urmează nu este pentru cei îndureraţi care s-ar putea simţi ofensaţi dintr-un motiv sau altul!


Respect oamenii îndureraţi, într-o parte îi compătimesc şi îmi pare rău că suferă dar din păcate nu pot să empatizez. Nu ştiu care e acel sentiment pe care îl simt. Cât de mare e durerea. Nu am plâns la nicio înmormântare pentru că efectiv nu am simţit nimic. Nu ştiu ce înseamnă asta, dar lăsăm la o parte acuma.
Am oprit articolul mai sus pentru că voi destinde puţin atmosfera şi s-ar putea să nu cadă bine unor persoane. Am o fire morbidă, îmi place să fac haz de necaz şi să fac glume proaste pe subiecte care provoacă tristeţe. În cazul de faţă, despre morţi.
În timp ce stăteam în autobuzul 14 în staţia de la cimitir, aşteptând să vin spre casă, mi-au trecut vreo două chestii prin minte, apropo de morţi.
Cum la o zi aniversară se urează "La mulţi ani", fiind Ziua Morţilor, cum ar fi să urezi la mormântul celui decedat "La mulţi ani"
Altă chestie, la aniversări se ţin petreceri. Fiind ziua lor, poate şi ei se distrează acolo unde sunt şi îşi povestesc "Amintiri de pe Pământ", "Amintiri din Viaţă"!

Ca să închei cum am început, ca orice om sărbătorit care se bucură când primeşte flori şi îi vede pe cei dragi, poate şi morţii se bucură pentru acea coroană cu flori pusă pe locul de odihnă şi pentru că îi vede pe cei iubiţi că şi-au amintit de el.

Nu ştiu ce se urează, aşa că...
Trăiţi din plin!

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Organizare si Bullet Journal (BuJo)