Job

Greu cu joburile în ziua de azi. Mai sunt localităţi care stau să zicem acceptabil la capitolul ăsta având în vedere că se bazează pe forţa studenţească de muncă dar Oradea nu face parte din categria asta. Aici e praf.

E un paradox pe aici. Mă refer la tineri, nimeni nu te ia că nu ai experienţă dar nimeni nu se gândeşte la faptul că nu ai cum să capeţi experienţă pentru că nu ai unde pentru că nimeni nu te ia fără. E un cerc vicios.

Caut şi eu de ceva vreme că la 15 ani mi-a fost prea lene să mă apuc să car tava într-o cafenea să am şi eu ceva la activ. Am ajuns la 20 de ani că nu mă mai vrea nimeni (am 21 dar şi anul trecut m-am zbătut cu treaba asta).

real22-300x223Ei bine, Real 2 Episcopia iese puţin din tipar. Angajează personal chiar şi fără niciun fel de experienţă. Cum e de exemplu la casiere, cum sunt şi eu, două zile, adică ieri şi azi am stat pe lângă o veterană să învăţ ce şi cum. Mâine intru singură, nu în totalitate, dar nu va mai fi cineva să fie atent la ceea ce fac. Cum sunt casele acolo, câte doua casiere stau spate în spate, fiecare la banda ei. Mna şi pe noi ăştia noi-veniţii ne pune spate în spate cu cineva care ştie. În cazul în care se întâmplă ceva să fie cineva aproape să intervină.

Azi mi-a dat şi uniforma (cămaşă, vesta, sacou şi eşarfă) şi mâine face protecţia muncii şi ce mai trebuie. Mâine merg pe 8 şi stau 8 ore. Mi puţin groază pentru că nu mă simt pregătită, dar probabil nu mă voi simţi pregătită nici mai târziu, aşa că e tot una. Nu că ar fi horror, dar sincer, pare mai uşor din exterior decât e defapt. Atenţie maximă şi distributivă. Ignoranţă faţă de gurile mari şi faţă de cozile interminabile. Sper să mă descurc şi să nu fac prea multe gafe şi nici prea grave.

În fine, voi trăi şi voi vedea… Mâine! Momentan mi somn aşa că noapte bună!

Comments

  1. Felicitari pentru job, in zilele de acum e mare lucru sa ai un serviciu.

    http://www.dragonathus.blogspot.ro

    ReplyDelete
  2. Hei, nu mai publici nimic pe blog? Imi este dor sa mai citesc de la tine cate ceva. Cum mere cu jobul, e ok?

    ReplyDelete

Post a Comment

O parere, ceva?

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Organizare si Bullet Journal (BuJo)