Îmi pare rău (NOT)

Unii nu au aşa ceva în vocabular, alţii îl aruncă în exces. Spui că îţi pare rău dacă ai făcut ceva rău şi regreţi!
Legat de părerea asta de rău, mă amuză încă şi acuma, fazele de "I'm sory" din filme. Adică X îl ucide pe Ţ după care îi trânteşte un "I'm sory!". Nu zău! Nu ştiu pe cine să dau vina. Cred că pe cel care scrie scenariul şi replicile. Problema e că nu e un caz particular ci e răspândit în prea multe filme americane. Probabil va rămâne un mister pentru că nu cred că este cineva care să mă lămurească în privinţa asta.
Mai e o fază ce nu înţeleg legată de părerea de rău. Auzi pe cineva că a păţit ceva sau că nu se simte bine sau orice ar fi, negativ, replica este "îmi pare rău". Serios? Chiar îţi pare rău? Da, poate sunt şi persoane cărora nu le place să te vadă supărat sau cu probleme, dar şi atunci, nu mi se pare la locul lui.
Lumea se supără pe mine de multe ori şi mă cataloghează insensibilă pentru că atunci când aud ceva de rău despre cineva eu zic "nasol", "aiurea", "asta este". Păi nu am dreptate? Chiar e nasol, chiar e aiurea şi chiar s-a întâmplat. Dacă îmi pare rău? Poi nu e vina mea! Nu îmi vine să zic "îmi pare rău" numai de dragul de a spune, ca să ce? Nici nu rezolv problema, nici nu se simte ăla mai bine. Dacă persoana aia caută milă şi vrea ca cei din jur să se simtă prost că el are o problemă, atunci chiar are o problemă dar nu aia care credea el/ea!
Asta e părerea mea, bună, rea, treaba mea ;)

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Organizare si Bullet Journal (BuJo)