Albastru de iarnă

8. winter blueVăzusem în urmă cu câteva săptămâni pe facebook o ştire din care reieşea faptul că majoritatea reţelelor de socializare au la bază culoarea albastru deoarece această culoare crează dependenţă. În urmă cu două zile am dat peste două bloguri interesante care de asemenea aveau interfaţa dominată de albastru şi mi-am amintit de ştirea respectivă.

Azi am făcut modificări de aspect pe blog dacă tot se apropie decembrie, luna zăpezii. Întradevăr, acum predomină şi aici albastru dar nu pentru a vă crea vouă dependenţă de blog ci pentru că mi se pare în ton cu atmosfera.

Enjoy!

Comments

  1. Ooooo, da. Despre schimbare vroiam sa vb, dar se pare ca ai facut o treaba buna, sa nu recunosc blogul, nu alta.

    PS: stiu de postare si esti pe locul unu de la mine din scriptul cu colaborari, felicitari, albastrul a fost este si va fi mereu o culoare care predemina majoritatea site-urilor.

    www.dragonathus.blogspot.ro

    ReplyDelete

Post a Comment

O parere, ceva?

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Organizare si Bullet Journal (BuJo)