Momente de linişte

Cred că toată lumea are un loc, o activitate sau un moment din zi când se poate linişti, gândi, poate analiza situaţii etc. Ei bine, în cazul meu, această oază de linişte este balconul de la camera mea, noaptea după ce trece de ora 12. Dacă este prezentă şi o ţigară, totul e perfect.
De cele mai multe ori, în perioada aia îmi vin cele mai bune idei sau, foarte rar, mi se mai pun în ordine unele gânduri. Fiind gălăgie mare în mintea mea, e cam dificil. În fine. Mi groază că vine iarna iar statul pe balcon nu va mai fi o plăcere şi o oază de linişte ci o combina frigorifică. Aşa că trebuie să gasesc altceva.

Nu vă gândiţi la idei măreţe. Simple idei de ce sa fac, ce să desenez, la ce să mă uit, mai nou imi vin în minte modele de huse pentru telefon.

Toată partea negativă în treaba asta e că am chef sa pun în aplicare ceea ce imi vine în minte, exact atâta cât stau afara. Cum intru în cameră, parcă îmi dă cineva cu parul în cap. Mă pun pe scaun în faţa laptop-ului şi încep să vegetez. de parcă toată lene existentă intră în mine în clipa în care am păşit în cameră. dacă aş reuşi să mă forţez să mă apuc de treabă, cheful ar veni. Dar în clipa aia.... nimic. Greu de explicat.
Nasoală treabă şi trebuie să fac ceva cu asta, dar momentan nu am soluţia.
De vreo 3, 4 zile m-am apucat să transpun digital unele desene făcute, având în vedere că nu am mai desenat nimic nou. Pe lângă asta, alungă cât de cât plictiseala, având in vedere că nu am ce face altceva mai bun, lumea fiind prea ocupată sa mai iasă din casă.
Asta este. Aştept şi eu facultatea să am cu ce să îmi ocup timpul.
Până una alta, cred că îmi scot o comedie şi vă las cu ultimul desen vectorizat (pentru mai multe desene, HIT LIKE HERE).

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine