Vadu` Crisului - Suncuius


Am sarbatorit ziua de azi in stil mare!

Auzind de mirifica greva, am hotarat sa scap de "civilizatia" orasului, sa merg in mijlocul naturii. Bineinteles, greva a trebuit anulata... dar si de aceea, eu nu mi-am anulat planurile. Mi-am facut bagajul si am tulit-o cu Mafi in munti!

Ne-am dus pana in Vad cu trenul de dimineata, ne-am plimbat pe versantul drept pana la Halta Pestera, am intrat in ceva gauri (pesteri) si un tunel natural (nu mai stiu cum ii zice...). Desigur, traseul pana in Suncuius nu ne lua mai mult de 3 ore, asa ca am motait la soare si pe malul Crisului cat o fost ziua de lunga... adica pana la 6, deoarece trenul din Suncuius a fost la 19:23... Deci am avut timp numa bun de pierdut vremea... fara stresul prafului de oras infect.

Cireasa de pe tort a fost cand am aflat ca nu a fost nimeni din clasa la ore. Asta a facut ziua sa fie mai perfecta decat era...

MAI VREAU!!:X

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine