ProVobis

Azi din nou am tras chiulul de la ore... dar de data asta pentru "un scop nobil".

La sediul ECOTOP a avut loc o sesiune de discutii privind managementul voluntarilor. In mare parte, e vorba de munca cu voluntarii. Din toata discutia am punctat unele chestii:

- ca sa cunosti lumea din jurul tau, trebuie sa te cunosti pe tine

- lucrul cu voluntarii presupune munca in echipa

- ca sa existe munca in echipa, trebuie sa iti cunosti echipa

- ca sa poti lucra cu voluntarii, trebuie sa fie dezvoltata comunicarea interna, si comunicarea cu tertii

Punte forte: stilul de abordare a discutiei, dobandirea unor cunostinte suplimentare atat despre grup, cat si despre munca cu voluntarii

Puncte slabe: organizatia se confruna cu unele probleme care cu putin ajutor din partea tuturor se pot rezolva

Oportunitati: avem sansa de a ne implica cu toti in diverse activitati care sa ne ajute pe toti intr-o oarecare masura

Amenintari: nu gasesc neaparat o amenintare... gandind tragic si extrem de extrem, as zice ca daca nu depunem toti minimul de efort, ne pierdem...

Pe mine m-a ajutat chestia asta. Am aflat si ce crede lumea despre mine, cum sunt ceilalti, cum se percep ei intre ei... am stabilit un plan de lucru, o strategie de imbunatatire a mersului lucrurilor din organizatie, am inteles mai bine ce face defapt organizatia. Pana ceva vreme, nici eu nu ma implicam, dar vreau sa schimb asta si sa incerc sa particip la cat mai multe activitati, proiecte si nu numai...

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine