Greva... [not]


Uite greva, unde-i greva!!

Eu nu mai inteleg nimic... Deci greva de marti s-a anulat, sau mai bine spus s-a amanat pana joi. Culmea, tezele unice de marti s-au amanat pana joi. Ce coincidenta!! Sunt curioasa daca totusi de data asta, va fi ceva... Sau nu! Isi bat joc de noi!! Azi trebuia sa am teza la economie si test la istorie... Teza s-a amanat pe joi, testul pe vineri (ca atunci am ore). Daca joi e greva, cand naiba mai dau teza?? Nu ca mi-ar fi draga, dar sa scap o data naibii si de asta ca ma streseaza destul profu!

Si de ciuda nu am fost la scoala!! (defapt toata clasa, dar oricum nu mergeam... sâc sâc sâc!!)

Cica mai vor sa si inghete anu`! Astia nu se gandesc?? E drept ca e greu de crezut ca daca tin bine minte, s-au mai facut amenintari cu asa ceva si prin 2005 si nu a fost nimic, dar nu se stie niciodata, avand in vedere ca de la o vreme incoace, toate o iau razna!!

In fine, nu ma bag mai adanc, pt ca ma irita destul situatia din prezent...

Comments

Popular posts from this blog

1 000 000 Likes

Peste tot CÂCAT!

Viata cu 5 pisici... si un caine